Az egyetlen kiút befelé vezet. Osgyányi Sára képzőművész ars poétikája szerint a festészete egyfajta „érzelmi emlékmegőrzés”. Alkotásait nemcsak festi, hanem együtt is él velük: otthona a műterme, műterme az otthona. Bármerre jár, mindenben megtalálja a festői témát, legyen az a sokat látott Szondi utca, a férje vagy a maga által készített fénykép, a biciklilakatok, a víztükör reflexiói vagy a különböző tömegközlekedési eszközök sokszínűsége. Sára megadja az egyéni szabadság és a felfedezés örömét a nézőnek: a spontán módon összeérő kompozíciói gondolkodásra sarkallják a befogadót, s bár az ő egyéni világa jelenik meg a vásznakon, mindenkinek van és lehet saját olvasata azzal kapcsolatban.
Anyagok feltöltése folyamatban.
Véget nem érő idő, akvárium, oszkói táj
2025
olaj, vászon
60x60cm
HUF 450 000
Belső kert, flamingó és sétálók
2024
olaj, vászon
110x85cm
HUF 900 000
Milyen képekből áll a belső kert, az a világ, ahova vissza lehet húzódni, csukott szemmel feltöltődni? Milyen képeket őrzünk magunkban? Mi az, amit szeretünk, és a gondolatainkkal táplálunk és mi az, aminek a látványát kiejtjük az emlékekből mint a kertből a gyomokat? A kert az, a vizuális valóság, amit mi táplálunk és, ami aztán minket táplál.
11-es busz, sietek a játszótérre
2024
olaj, vászon
80×110 ár
HUF 900 000
