Képező cégeknek

Miért jó a cégeknek, ha bevonják a saját munkájukba és/vagy a dolgozóik életébe a képzőművészetet?

  • A kultúrát és művészeteket támogató cégek társadalmi beágyazódása sokkal erősebb, mint a tisztán kommerciális üzenetekkel operáló vállalatoké.
  • A humán értékeket, a művészeteket támogató cégek a profiton túlmutató értékrendjüket megjelenítve jó benyomást keltenek az üzleti szférában.
  • A kulturális élmények a “well-being” humánpolitikai eszköztár és az “employer branding” részeként pozitív értéket képviselnek a meglévő és a leendő munkavállalók számára.
  • Az intézményi és lakossági befektetők egyre nagyobb érdeklődést mutatnak az ESG (Enviromental, Social, Governance) értékek iránt elkötelezett cégek felé azok sikeresebb üzleti teljesítményük miatt.

Miért jó a képzőművészet?

  • Fejleszti a kreativitásunkat (kreativitás = innováció)
  • Segíti az out of the box gondolkodást
  • Esztétikai élményt nyújt, fejleszti a látásunkat és az ízlésvilágunkat
  • Táplálja lelkünket és szellemünket
  • A klasszikus művek segítenek történelmünk megértésében, a kortárs művek rávilágítanak korunk aktuális kérdéseire
  • Érzékenyít, fejleszti az empátiát, növeli az érzelmi intelligenciát
  • Kikapcsol a napi rutinból (racionalizás, analizálás, szintetizálás) és új lendületet ad
  • Eltávolít az adott pillanattól, nagyobb távlatokba helyezi a problémákat