
A mentális egészség a vállalati folyamatokban – A művészet erre is jó?│2024. december 10.: Brandépítés

Mitől lesz a vállalat vagy művész által felépített brand sikeres?
Milyen jó példákat ismerünk neves képzőművészek soraiból, kortárs alkotói körökből, akik a brandépítésnek, a tudatos marketingnek köszönhetően építették fel saját művészeti karrierjüket? A marketing vagy az elkészült alkotás értéke befolyásolja a műkereskedelmet?
Hogyan építette fel például Munkácsy Mihály műkereskedője a művész karrierjét Európában és Amerikában? Minek köszönhető, hogy Jeff Koons sokak által giccsesnek tartott csillogó szobrai sok millió dollárért kelnek el? Vajon a Coca-Cola vagy az Apple brand a mögötte lévő termék egyedi minőségétől vagy a marketingnek köszönhetően vált ismertté és sikeressé világszerte?
Beszélgetőfelek és előadók
Benyovszky-Szűcs Domonkos (képzőművész)
Liptay Gabriella, KPMG marketing és kommunikációs igazgató
Időpont
2024. december 10. kedd 18:00 – 20:30
Helyszín
KÉPEZŐ Galéria, 1024 Budapest, Keleti Károly utca 13/A.
Téma
Brandépítés