Skip to main content
search
0

dátum

2024. dec 10.
Expired!

időpont

18:00 - 20:30

Résztvételi díj

6.000 Ft

A mentális egészség a vállalati folyamatokban – A művészet erre is jó?│2024. december 10.: Brandépítés

 Mitől lesz a vállalat vagy művész által felépített brand sikeres? 

Milyen jó példákat ismerünk neves képzőművészek soraiból, kortárs alkotói körökből, akik a brandépítésnek, a tudatos marketingnek köszönhetően építették fel saját művészeti karrierjüket? A marketing vagy az elkészült alkotás értéke befolyásolja a műkereskedelmet?

Hogyan építette fel például Munkácsy Mihály műkereskedője a művész karrierjét Európában és Amerikában? Minek köszönhető, hogy Jeff Koons sokak által giccsesnek tartott csillogó szobrai sok millió dollárért kelnek el? Vajon a Coca-Cola vagy az Apple brand a mögötte lévő termék egyedi minőségétől vagy a marketingnek köszönhetően vált ismertté és sikeressé világszerte?

Beszélgetőfelek és előadók

Benyovszky-Szűcs Domonkos (képzőművész)

Liptay Gabriella, KPMG marketing és kommunikációs igazgató

Időpont

2024. december 10. kedd 18:00 – 20:30

Helyszín

KÉPEZŐ Galéria, 1024 Budapest, Keleti Károly utca 13/A.

Téma

Brandépítés